Portal berita terbaik anda

Viral

Gara-gara tersalah ‘booking’, gadis ini bertemu jodoh dengan Abang Grab

Adakalanya, cinta dan jodoh datang tanpa disangka-sangka.

Bagi Husna Ali, perkenalannya dengan seorang pemandu Grab telah menimbulkan bibit-bibit cinta yang akhirnya membawa ke jinjang pelamin.

Apa yang melucukan, ia bermula selepas Husna tersilap membuat tempahan untuk ke stesen KTM yang kemudiannya diterima oleh pemandu yang kini bergelar suaminya.

Ikuti perkongsian Husna menerusi thread Twitter di bawah:

Tak sengaja pun nak book grab sebenarnya

Tiba-tiba dapat abang yang sama

Boleh hantar saya sampai rumah tak bang?

Lepas kes tu, kitorang jadi makin rapat

Zaim, jom kahwin? Duit aku dah cukup ni. Senang gila kan hidup aku?

So, bulan Jun 2018 kami bertunang dan nikah pada November

Gambar kahwin kitorang inspired by Naruto

Sumber: Twitter Husna Ali

Loading...

Leave a Reply