‘Nak tengok jantina Sajat, bayar dulu RM300 juta’ – Bapa

PETALING JAYA: Pendedahan nama sebenar usahawan kosmetik, Nur Sajat sewaktu dihadapkan ke mahkamah baru-baru ini mencetuskan kontroversi sehingga tular di media sosial.

Susulan itu, Sajat tampil memberi penjelasan kepada mStar Online untuk menafikan laporan media yang memetik namanya sebagai Muhammad Sajjad Kamaruzzaman.

Tidak cukup dengan itu, personaliti itu pada Sabtu memuat naik satu video di laman Instagram yang menampilkan ibu bapanya bagi memberi penjelasan berhubung status jantinanya.

“Hanya mak ayah sahaja yang tahu siapa anak dia, bukan wartawan, bukan orang luar.

“Mak yang melahirkan anaknya, mak saya tahu siapa saya, mak kata saya khunsa,” tulisnya menerusi kapsyen posting berkenaan.

Dalam video itu, ibunya yang berada di dapur sebelum Sajat muncul dan mengadu perihal cakap-cakap netizen mengenai status jantinanya.

“Mak yang lahirkan Ajat (Sajat) mak yang mengandungkan Ajat, apa nak pedulikan dorang.

“Banyak sangat cakap tengok cili ni, cili padi kampung kalau kena mulut orang mengata tu haa…,” kata wanita itu kepada Sajat sambil memotong cili.

Selepas itu muncul pula bapanya yang secara terbuka mengakui Sajat adalah perempuan.

“Sajat ni perempuan la, bayar RM300 juta kalau nak tengok, sekali imbas je boleh,” kata ayahnya.

Dalam pada itu, Sajat menutup ruangan komen di posting video berkenaan dan ia sehingga kini sudah menerima hampir 300,000 tontonan.

Pada Rabu, Sajat didenda RM2,700 oleh Mahkamah Sesyen Shah Alam selepas mengaku bersalah terhadap tiga pertuduhan gagal mengemukakan penyata GST kepada Ketua Pengarah Kastam Malaysia.

Dia bagaimanapun berang apabila namanya disebut sebagai Muhammad Sajjad Kamaruzzaman dalam laporan media dan menafikan nama tersebut adalah nama asalnya.

“Bukan, tak betul. Nama saya bukan Muhammad Sajjad tapi nama penuh saya Sajat Kamaruzzaman.

“Nama dalam IC (kad pengenalan) hanya S… A… J… A… T… Kamaruzaman. Tak ada Muhammad pun,” katanya ketika dihubungi mStar Online pada tengah hari Khamis.

 

View this post on Instagram

 

saya memang rapat dengan keluarga!!! apa masalah sekali pun,saya tetap mengadu kat mak ayah saya..orang luar tak kan faham apa kita rasa..hanya mak ayah sahaja yang tahu siapa anak dia..bukan wartawan,bukan orang luar,ini mak saya,mak yg melahirkan anak nya..mak saya tahu saya siapa..mak saya kata saya khunsa..saya sedih orang dok hina hina saya..bukan saya nak jadi macam ini..siapa nak di lahirkan serba kekurangan 😢..alhamduillah keluarga saya dan adik beradik saya sentiasa bersama saya 👪👪👪👪👪bila berlaku mcm ini,keluarga tetap support saya..biar lah orang hina kita,keji kita,bercakap macam2 pasal kita..mereka kenal kita dia media sahaja,bukan dia tahu sajat siapa!! takpe sajat,mak ayah ada..orang nak kata apa,kata lah..yang penting mak ayah saya tahu saya siapa..sajat buat jer kerja sajat,jaga anak2,jaga perniagaan,jaga diri.,focus berniaga..kita susah pun orang mengata,kita senang pun orang mengata..asalkan sajat tak ada tipu duit orang..terima kasih mak ayah,time sajat down,keluarga tetap bersama kita…yang baik datang dari Allah,yang jahat datang dari kita..jangan sesekali kita menghina,klu sayang tegur dengan cara kasih sayang..morning semua..love you all..salam semangat dari saya..nursajat ❤️

A post shared by اجرام جت (@ajramjat02) on

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *