3 tahun kahwin belum ada anak, baru tahu suami sebenarnya ‘kunyit’

0
809

Perkahwinan yang bahagia dan dibina atas kejujuran adalah sesuatu perkara yang diidamkan oleh setiap suami isteri.

Alangkah sedihnya jika rumah tangga yang dibina selama bertahun-tahun itu akhirnya musnah disebabkan oleh pasangan yang bernafsu songsang.

Beberapa hari yang lalu, tular di Twitter bebenang seorang pengguna laman itu yang menceritakan pengalaman kawan wanitanya yang berkahwin dengan lelaki gay.

Lebih mengecewakan lagi apabila perkara itu hanya diketahui oleh kawannya itu selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga.

Menurut Faizol Zaman, kawannya yang hanya dikenali sebagai Nur itu telah berkahwin dengan lelaki atas pilihan keluargnya sejak tiga tahun yang lalu dan masih belum mempunyai anak.

Perbuatan songsang suaminya itu akhirnya terbongkar setelah Nur membuka satu aplikasi dalam telefon pintar milik suaminya. Pesanan ringkas yang berbunyi ‘jom jumpa, lama tak kena’ itu mengundang kemusykilan terhadap dirinya lantas membuka aplikasi tersebut.

Grindr – Aplikasi khas untuk golongan bernafsu songsang

Pesanan yang diperoleh daripada aplikasi bernama Grindr tersebut ternyata telah membongkar semua perbuatan terkutuk suaminya selama ini. Bagi yang tidak tahu, Grindr merupakan sebuah aplikasi khas untuk golongan lelaki gay ataupun biseksual, yang mana aplikasi tersebut digunakan untuk membantu seseorang bertemu dengan kenalan yang lain.

Suami mengaku gay…

Nur membuat keputusan untuk bersemuka dengan suaminya dan hatinya begitu hancur setelah lelaki tersebut mengakui bahawa dia sememangnya seorang gay dan telah mengenali teman lelakinya itu sejak 3 tahun yang lepas.

Hati Nur bertambah hancur apabila suaminya mengakui langsung sama sekali tidak mempunyai perasaan cinta terhadapnya dan hanya pulang bertemu Nur ketika wanita tersebut dalam haid bagi memastikan mereka berdua tidak ‘bersama’ .

Dalam bebenang tersebut, Faizol juga berdoa agar Nur terus kuat dan tabah agar penulisan tesisnya tidak terganggu disebabkan perkara itu.

Sumber: Twitter Faizol Zaman

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here